Oprogramowanie
Rozwijamy oprogramowanie CRM (Zarządzanie relacjami z klientem) mające na celu wspieranie procesu sprzedaży i działań związanych z bezpośrednią obsługą klienta. Stanowi ono nowe podejście w dziedzinie zarządzania, które integrując działania w zakresie sprzedaży, realizacji zamówień oraz oferowania usług koordynuje i jednoczy wszystkie składowe procesu interakcji z klientem.
CRM to nie tylko narzędzie działania ale także część całej strategii i filozofii prowadzenia firmy opierającej się na stałym kontakcie z klientem oraz na jego zadowoleniu.
Co gwarantuje korzystanie z oprogramowania CRM?
-
wzrost zysków – dzieki systemowi CRM możliwe jest długoterminowe opracowanie planu zwiększenia sprzedaży i zysków; dane sprzedaży są dostępne natychmiast co umożliwia dokładne badanie przychodów, kosztów tak by decydować np. o stanie magazynowym lub poziomie rabatów;
-
nawiązanie nowych kontaktów, poprawa relacji istniejących - firmy mogą zwiększyć sprzedaż i przychody poprzez generowanie dużej ilości potencjalnych klientów. Dzięki systemowi CRM możliwym jest tworzenie określonych terenów sprzedaży, i zarządzanie nimi poprzez generowanie raportów zawierających dokładne, pełne dane;
-
lepsza obsługa klienta - oprogramowanie CRM z dostępem do danych klienta oraz szablonem e-mail pozwalającym na sprawne wyszukiwanie potrzebnych informacji i na skuteczne komunikowanie się z klientami;
-
profilowane klientów – aby dokładnie poznać potrzeby i wymagania klientów system CRM zawiera wiele szczegółów takich jak historia zakupionych towarów, płatności, rejon pochodzenia klienta etc. Informacje te dostępne w centralnej bazie danych pozwalają przewidzieć jakie usługi, towary zainteresują klienta oraz w jakim rejonie będzie największe zainteresowanie naszym produktem;